مسجد حضرت ولی عصر(عج) شوشتر

کانون فرهنگی هنری نسیم صبح

مسجد حضرت ولی عصر(عج) شوشتر

کانون فرهنگی هنری نسیم صبح

فرهنگی مذهبی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۴ آبان ۹۴، ۱۳:۰۹ - سید حسین ، مسیر آسمان
    به به عالی

۱۲ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است




















دهه محرم







دفاعی مقدس

 
   شاید برای یک کشور نوپا و مستقل با مدیریتی تقریباً بی تجربه و جوان، دفاع در مقابل جبهه ای تمام عیار از مستکبرین عالم غیرقابل تحمل و پایان دهنده عمر آن کشور باشد. اما در جمهوری اسلامی که رهبر و مقتدایش پرچمدار اسلامی انقلابی و شهادت طلب است همین تهاجم وحشیانه و ددمنشانه، تجربه ای بی بدیل شد و جوانانی را برای فرماندهی و اداره کشور و آینده تربیت کرد که شاید آثار آن دهها سال دیگر نمایان باشد.
ما در دفاع هشت ساله امان به جهانیان ثابت کردیم اسلام ناب محمدی و تحت پرچم ولایت، می تواند بزرگترین حوادث را تبدیل به ناب ترین لحظات و پرافتخارترین تجربیات نماید.
دفاعی که هشت سال تجربه تجاوز به سرزمین، بمباران شهرها، کشتار زن و کودک و پیر بی پناه، تحریم های شدید، ترورهای داخلی و مهمتر از همه شهادت جوانان آینده ساز و نخبه را برای ما بجا گذاشت و این همه سرمایه ای شد تا امروز پیشرفت کشور را با سرعتی وصف ناشدنی بپیماییم.
ضمن گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس، یاد و خاطره شهیدان عزیز، جانبازی جوانان و ایثارگران عزیز را با اهدای بلندترین درودها و صلوات ها پاس می داریم. از خداوند متعال برای خانواده های این عزیزان و خانواده های شهدای مدافع حرم صبر و اجر جزیل را خواستاریم و تا همیشه ی تاریخ، خود را مدیون رشادت ها و ایثارگری های آن عزیزان می دانیم.